Tento formulář slouží pro řešení poruch a poskytování odborného poradenství v oblasti IT a audiovizuálního vybavení poslucháren, aul, zasedacích místností, popř. dalších prostor a techniky sloužící k zajištění výuky.
Pokud řešíte poruchu poruch na uživatelské výpočetní technice v kanceláři, jako jsou PC, notebooky, tiskárny, mobilní telefony a další, přejděte na formulář Mám problém s výpočetní technikou v budově.
Porucha většího rozsahu, která brání výuce nebo jí závažně omezuje. Upřesněte prosím, čeho se závada týká do textových polí níže. Nezapomeňte uvést, které učebny se týká.
Porucha není závažná, nebrání výuce. Upřesněte prosím, čeho se závada týká do textových polí níže. Nezapomeňte uvést, které učebny se týká.
Vše je funkční a potřebuji konzultaci, poradit s obsluhou a ovládáním AV technologií. Je-li to relevantní, uveďte číslo učebny do nepovinného pole níže.
Upřesněte prosím váš požadavek do příslušných textových polí. Pokud identifikujete učebnu a techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.
Je-li to pro váš požadavek relevantní, upřesněte učebnu, které se požadavek týká do textového pole níže.
Interaktivní displeje SmartBoard patří ke standardnímu vybavení poslucháren a učeben na fakultě. V případě potřeby je k dispozici záznam ze základního školení na téma Ovládání SMART Board a videokonference.
Videokonference jsou k dispozici ve všech zasedacích místnostech děkanátu. V případě potřeby je k dispozici záznam ze školení na téma Ovládání SMART Board a videokonference.
Upřesněte prosím váš požadavek popisem do příslušných polí. Pokud identifikujete techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.
Přenosné videokonference Poly studio jsou k dispozici na vybraných pracovištích nebo k zapůjčení na CIT.
V učebnách je možné se přihlásit účtem z domény STUDENTS - tj. loginem vycházejícím z ověřeného hesla CAS.
Upozorňujeme, že jako přihlašovacího jména nelze v tomto případě použít číslo osoby (UKČO). Neověřené heslo CAS se do domény nepropisuje. Tedy je nutné mít CAS heslo ověřené.
Pokud máte problém s přihlášením na počítač v doméně STUDENTS, doporučujeme v první řadě nastavení (nebo změnu) ověřeného hesla v CAS.. Tím dojde k nastavení (nebo změně) hesla i v doméně STUDENTS.
Pro podporu CAS (Centrální autentizační služba) je určený formulář Aplikace/IS/služby.