TEST - MFF - Mám problém s AV technikou v budově Malá Strana

Tento formulář slouží pro řešení poruch a poskytování odborného poradenství v oblasti IT a audiovizuálního vybavení poslucháren, aul, zasedacích místností, popř. dalších prostor a techniky sloužící k zajištění výuky.

Pokud řešíte poruchu poruch na uživatelské výpočetní technice v kanceláři, jako jsou PC, notebooky, tiskárny, mobilní telefony a další, přejděte na formulář Mám problém s výpočetní technikou v budově.

  1. Upřesnění techniky

  2. Upřesněte typ požadavku

    Porucha většího rozsahu, která brání výuce nebo jí závažně omezuje. Upřesněte prosím, čeho se závada týká do textových polí níže. Nezapomeňte uvést, které učebny se týká.

    Porucha není závažná, nebrání výuce. Upřesněte prosím, čeho se závada týká do textových polí níže. Nezapomeňte uvést, které učebny se týká.

    Vše je funkční a potřebuji konzultaci, poradit s obsluhou a ovládáním AV technologií. Je-li to relevantní, uveďte číslo učebny do nepovinného pole níže.

    Upřesněte prosím váš požadavek do příslušných textových polí. Pokud identifikujete učebnu a techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.

    Je-li to pro váš požadavek relevantní, upřesněte učebnu, které se požadavek týká do textového pole níže.

  3. Interaktivní displej

    Interaktivní displeje SmartBoard patří ke standardnímu vybavení poslucháren a učeben na fakultě. V případě potřeby je k dispozici záznam ze základního školení na téma Ovládání SMART Board a videokonference.

  4. Software na PC

    Pokud hledáte podporu pro centrální nebo fakultní aplikace, vč. zřízení přístupů nebo změny oprávnění do univerzitních aplikací, využijte prosím k tomu určený formulář Aplikace/IS/služby
    Pro servis a podporu lokálních aplikací na PC upřesněte prosím váš požadavek do příslušných textových polí. Pokud identifikujete techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.
  5. Videokonference

    Videokonference jsou k dispozici ve všech zasedacích místnostech děkanátu. V případě potřeby je k dispozici záznam ze školení na téma Ovládání SMART Board a videokonference.

    Upřesněte prosím váš požadavek popisem do příslušných polí. Pokud identifikujete techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.

    Přenosné videokonference Poly studio jsou k dispozici na vybraných pracovištích nebo k zapůjčení na CIT.

    Upřesněte prosím váš požadavek popisem do příslušných polí. Pokud identifikujete techniku pomocí požadovaných údajů a popíšete detailně závadu, usnadní a urychlí to řešení vašeho požadavku.

  6. Rezervační panel

    Rezervační panel slouží k informování o stavu obsazenosti zasedací místnosti. Panel slouží pouze pro informaci. Rezervace zasedacích místností panelem vybavených je možné standardně provádět přes kalendář Outlook (návod je zde).
  7. Heslo (problém s přihlášením)

    V učebnách je možné se přihlásit účtem z domény STUDENTS - tj. loginem vycházejícím z ověřeného hesla CAS.

    Upozorňujeme, že jako přihlašovacího jména nelze v tomto případě použít číslo osoby (UKČO). Neověřené heslo CAS se do domény nepropisuje. Tedy je nutné mít CAS heslo ověřené.

    Pokud máte problém s přihlášením na počítač v doméně STUDENTS, doporučujeme v první řadě nastavení (nebo změnu) ověřeného hesla v CAS.. Tím dojde k nastavení (nebo změně) hesla i v doméně STUDENTS.

    Pro podporu CAS (Centrální autentizační služba) je určený formulář Aplikace/IS/služby.

  8. Potřebuji baterie nebo přípojné kabely

    Zvolte pokud potřebujete vyměnit baterie v ovládači v učebně a nebo nemáte potřebné kabely pro připojení VT za účelem výuky a prezentace. Upřesněte učebnu a váš požadavek do textových polí níže.
  9. Kontakt a popis požadavku