Problém s přihlášením do CAS

Tento formulář slouží pro řešení problémů s přihlášením pomocí Centrální autentizační služby UK nebo  nastavením hesla do CAS (pro nastavení hesla je vyžadováno ztotožnění uživatele) či způsobu přihlašování do CAS (zprovoznění MFA). 

Pozor:  Před využitím formuláře se prosím pokuste problém vyřešit s využitím dostupných návodů:

ℹ️Nastavení hesla do CAS pomocí státem (nebo komerčně) ověřené a důvěryhodné identity

ℹ️Nastavení hesla pomocí  SMS (nutno mít v CAS zadaný a ověřený mobilní kontakt)

ℹ️Aktivace dvoufaktorového přihlašování do CAS

  1. Identifikace uživatele

    Zadejte jméno a příjmení, bez poskytnutí těchto údajů nelze formulář odeslat). 

    Zadejte email, na který si přejete zaslat potvrzení o přijetí požadavku. 

    Zadejte tel. číslo, na kterém Vás můžeme kontaktovat. 

    Zadejte univerzitní číslo osoby (UKČO), pokud jej znáte. 

  2. Upřesněte prosím s čím máte problém

    Pro využití metody SMS pro reset hesla je nezbytné mít v CAS již registrovaný a ověřený mobilní kontakt. Pokud jste si v CAS mobilní kontakt dosud neregistrovali, nelze tuto metodu použít (z uvedeného důvodu metoda není použitelná pro  první nastavení hesla do CAS). 

    Pokud si přejete problém doložit přílohou, dokončete odeslání tiketu tlačítkem "Odeslat", během chvilky Vám dorazí potvrzení o přijetí požadavkku.  Přílohu zašlete emailem jako odpověď na toto zaslané potvrzení (v odpovědi neměňte předmět emailu).   

    Prosím v případě zasílání screenshotů posílejte vždy celou obrazovku, tj. vč url odkazu !! 

    Dílčí výřezy komplikuji pochopení problému, děkujeme za pochopení.

  3. Jste robot?